PREDAVATELJI(CE):
#1 ARNIKA MATKO JUVANČIČ prihaja iz Ljubljane. Že od malih nog je strastno predana plesu. Začela je kot tekmovalka PZS in IDO organizacij in se po dvanajstih letih preusmerila v bolj umetniške vode. Pravzaprav je ravno diplomirala na Rotterdamski univerzi Codarts ter si s tem pridobila naziv Bachelor of Dance. Trenutno se ukvarja s freelance projekti v tujini in Sloveniji (SNG Maribor), poleg tega pa se posveča koreografiji in učenju klasovimprovizacije in koreografije. Ples je vse, kar je in živi in veseli se vse to in še več deliti z vami.
#2 KAJA LIN JAGODIČ AVGUŠTIN (1990) je plesalka, koreografinja in plesna pedagoginja, ki je svojo razgibano umetniško pot začela po končanem Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani (2009). Po diplomi je sedem let preživela v tujini, najdlje v Izraelu, kjer je plesala v teatrih: Kibbutz Contemporary Dance Company II in Fresco Dance Company ter v številnih lastnih projektih in projektih drugih koreografov. Sprejeta je bila v tudi v projekt Excellent Dancers project pri Batsheva Dance Company.
Od leta 2015 do 2017 je bila zaposlena v teatru ImPerfect Dancers Company v Italiji. Svoje lastne koreografije je imela priložnost predstaviti na: International Festival of Performing Arts v Indiji, v teatru Suzanne Dellal (Tel Aviv, Izrael), teartu Zichri (Kibbutz Ga'aton, Izrael), 6. Plesni Nacionali (Španski Borci) , 9. Festivalu Front@ in v okviru mednarodne mreže Pan Adria na Reki, v Zagrebu, v Lutkovnem gledališču Maribor, v SNG Nova Gorica, Plesnem teatru Ljubljana in teatru Španski borci. V Sloveniji je sodelovala v projektih Kjare Starič, Kjara’s Dance Project (2011, 2015, 2019) in MN Dance Company (2016/2017). Leta 2019 je na odru Španskih borcev nastopila z avtorsko predstavo 'Corpus Aurora'.
Kaja Lin je samostojna ustvarjalka, ki sodeluje tudi v mednarodnih projektih in je soustavnoviteljica mednarodne mreže s sedežom v Detrotu, USA, 'The Foreigners Collective'.
#3 MARINKA RIBIČ
1986 - na Srednji baletni šoli v Ljubljani končala študij z diplomo; 1986 - opravila avdicijo in bila sprejeta v baletni zbor SNG Opera in balet Ljubljana; 1991 - napredovala v skupino baletnih solozboristov; 1995 - postala baletna solistka, vse do 2006
V dvajsetih letih aktivnega delovanja kot baletna plesalka plesala solistične vloge v predstavah, ki so bile na repertoarju SNG Opere in baleta Ljubljana in sodelovala s številnimi slovenskimi in tujimi koreografi, npr.: Dom Bernarde Albe (Alba) - kor. J. Lopez, Molitveni stroj Noordung (Guido Von Piquet) - kor. D. Živadinov, Don Kihot (Kitrina prijateljica) - kor. D. Bogdanić, Giselle (kmečki pas de deux) - kor. V. Solomon, Sen kresne noči (Helena )- kor. J. Lopez, Ana Karenina (Betsy Tverska) - kor. M. Plisecka, Ljubljanski akvareli (Jacinta) - kor. K. Hribar, Ognjena ptica (Kaščejeva žena) - kor. H. Neubauer, Trobenta in vrag (vražica) - kor. V. Dedović, Navihanka (Lisina prijateljica) - kor. H. Spoerli, Ta ljubezen (solo dekle) - kor. G. Ismailian, Pokrajina misli (planet) - kor. A. Adamović, Pepelka (mačeha )- kor. J. C. Blacker. Sodelovala tudi v predstavah mariborskega Baleta in v plesnih projektih Televizije Slovenija. Plesala v sodobnih projektih in predstavah domačih avtorjev: M. Fariča, M. Bučar, T. Skok, U. Teržan.
Gostovanja v tujini: Molitveni stroj Noordung, kor. D. Živadinov; Zagreb (Hrvaška), Antwerpen (Belgija), Hamburg (Nemčija); Romeo in Julija, kor. M. Farič; Dunaj (Avstrija); Telborg, kor. M. Bučar; Budimpešta (Madžarska), Bologna (Italija); 200%, kor. U. Teržan; Sarajevo (Bosna in Hercegovina); Ta ljubezen, kor. G. Ismailian; Lizbona (Portugalska); Kot koreografinja pripravila za Baletni večer novih baletnih koreografij na glasbo slovenskih avtorjev tri kratke balete: Na preizkušnji, Tanka linija , Do tja, nazaj in spet naprej ...
Za Srednjo baletno šolo pa: Pod dvoriščnim oknom, Kdo se boji svetlobe (s T. Pavlič), koreografijo leta 2007 za državno proslavo ob Dnevu državnosti, koreografijo za koncert ob100. obletnici ustanovitve KGBL, za letno produkcijo BŠ in SBŠ v Cankarjevem domu pripravila divertissemente iz baleta Trnuljčica, Paquita, Gusar.
V SNG opera in balet Ljubljana bila asistentka naslednjim koreografom: V. Dedović- Nori malar, G. Ismailian - Ta ljubezen, Y. Vamos- Coppelia na Montmartru, Y. Vamos - Božična zgodba; 1999 do 2003 - poučevala balet na Srednji vzgojiteljski šoli v programu sodobnega plesa umetniške gimnazije; 2003 do 2005 - poučevala klasični balet kot honorarna sodelavka na Srednji baletni šoli v Ljubljani; 2006- redno zaposlena kot učitelj baleta na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani; 2018- vodja aktiva Srednje baletne šole
Sodelovanje pri projektih v šolstvu: od 2006 - zunanji ocenjevalec za maturo; od 2012 - članica DPK za glasbo za splošno maturo (modul A - balet); 2011 do 2014 - sodelovala pri pripravi in prenovi učnih načrtov za umetniško gimnazijo - plesna smer, modul A - balet
V letih poučevanja je bila mentor nekaterim baletnim plesalcem, ki so na tekmovanjih mladih slovenskih baletnih plesalcev BALTEK in na mednarodnih baletnih tekmovanjih prejeli številna odličja in priznanja.
#4 KARIN PUTRIH - koreografinja in plesalka, ki trenira jazz, sodobni in komercialni slog plesa. V času svoje plesne kariere je dosegla odlične rezultate na državnih in mednarodnih tekmovanjih. Večletna plesna kariera ji je prinesla mnogo izkušenj, saj je nastopala v različnih gledaliških in odrskih predstavah, koncertih, glasbenih videospotih, TV-oddajah in prireditvah (Slovenija ima talent, Xfactor, Znan obraz ima svoj glas, Viktorji, Zvezde plešejo, EMA). Redno sodeluje z Mestnim gledališčem Ljubljana in SNG Opera. V letu 2013 je bila del plesne ekipe, ki je na turneji spremljala pevko Severino po večjem delu Balkana, leta 2018 pa je skupaj s pevko Leo Sirk zastopala Slovenijo na Eurosongu v Lizboni. Letošnje leto je začela z nastopi po Balkanu kot del ekipe plesalcev, ki so popestrili program na priznanih Balkanskih glasbenih nagradah (MAC) in plesali na koncertu Nataše Bekvalac. Ples je že od nekdaj njena strast, zdi pa se ji navdihujoče, da lahko vsak dan počnem tisto, kar ljubi.
#5 GREGOR LUŠTEK se je rodil leta 1973 v Novem mestu, študiral je na Fakulteti za šport v Ljubljani, igral rokomet, njegovoznanje, pa je skupek različnih tehnik od kontaktne improvizacije do prakticiranja qi gonga. Njegovo osnovno vodilo v izražanju in prepoznavanju je gib, ki temelji na anatomski strukturi telesa. Je mehek in hkrati atletski, fizičen. Obenem pa se osredotoča na dih in energetske kanale, s katerimi dostopamo do ne-fizičnega.
Ustvarja na področju gledališča in plesa kot plesalec, koreograf, coach in asistent režije, občasno tudi kot igralec. Sodeluje s pomembnimi ustvarjalci sodobno plesne umetnosti doma in v tujini in z domačimi gledališkimi režiserji. Je prejemnik številnih domačih nagrad (Trdinova nagrada mestne občine Novo mesto, Župančičeva nagrada mestne občine Ljubljana, nagrada Prešernovega sklada…) in nagrad v tujini. Kot pedagog ima preko 25 let izkušenj, poučeval je na številnih akademijah in delavnicah doma in po svetu. Gregorjev moto je, telo govori, treba ga je poslušati.
#6 ANJA MÖDERNDORFER "Kot večina naših koreografov tudi Anja pleše že od malih nog. Po letih tekmovanj in zaključeni gimnaziji se je odločila, da jo zanima tudi teatralna in umetniška plat plesa in tako odšla študirat ples v Amsterdam. Po končanem študiju je še dve leti delovala v tujini in se nato vrnila nazaj v Slovenijo, kjer svojo pot nadaljuje kot samostojna plesalka, koreografinja in pedagoginja."
Plesala je v raznih projektih na Nizozemskem (Dance company Sirin_Mos, New dance company, CoolDanceCollective...), v mjuziklu "Hairspray" na Nizozemskem in v Belgiji, v predstavah Kjara's dance project, plesni predstavi "Čez noč" v sodelovanju z Tovarishia dance company, plesnih predstavah Miloša Isailovića (Stranac, Glad), na evroviziji 2018 - Lea Sirk.
Veliko sodeluje tudi z Mestnim gledališčem ljubljanskim kot plesalka (Trač, Rent) in koreografinja (Orlando, Addamsovi).
#7 DEJAN SRHOJ (1978) je neodvisen performer, ki deluje na področju sodobnega plesa. Trenutno dela na dolgoročnem projektu Kompozicije razlik, v katerem preko plesnih improvizacij, deljenja praks in izobraževanja razvija koreografske principe, ki se tičejo skupnosti. Ker je spoznal, da robot lahko v njem vzbudi čustva, je na Švedskem ustvaril predstavo za robota Naa, ki govori, pleše in misli. Od leta 2001 je neodvisni umetnik, soustanovitelj Fičo Baleta, v okviru katerega je z Goranom Bogdanovskim kot plesalec ali avtor sodeloval v mnogih predstavah. Je soustanovitelj in aktivni član regionalne mreže Nomad Dance Academy. Kot performer je sodeloval v plesno-gledaliških projektih z Janezom Janšo, Ivico Buljanom, Sebastjanom Horvatom, Betontancem, Magdaleno Reiter, Silvanom Omerzujem, Kajo Lorenci, Snježano Premuš in drugimi. Pred tem je med letoma 1998 in 2001 kot baletni solist plesal v SNG Opera in balet Ljubljana. V treh letih angažmaja je plesal predvsem glavne vloge v klasičnih baletih, na primer Princa v Labodjem jezeru. Kot plesni pedagog že več sezon vodi improvizacijske treninge Kompozicije razlik, ob tem pa z Nino Božič doma in v tujini vodi delavnice Arts & Business. V okviru mreže NDA na delavnicah »CoTeaching« ter plesnih treningih »Teaching without a teacher« raziskuje inovativne metode poučevanje. Leta 2008 je diplomiral na Open University v Londonu – (BA in Humanities).
→ Podrobnejša biografija